اطلاعیه — اختلال در روند پردازش صورتحساب‌های ارسالی


اختلال در روند پردازش صورتحساب‌های ارسالی

به دلیل بروز مشکل در سرورهای سامانه مودیان و بار ترافیکی سنگین، روند پردازش صورتحساب‌های ارسالی با کندی مواجه شده است. موضوع به اطلاع کارشناسان مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی رسیده است و درحال پیگیری می‌باشد. در صورت برطرف شدن اختلال متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. از صبر و بردباری شما متشکریم.

========================

1403/11/13 7:43

خطای پردازش صورتحساب‌ها در کارپوشه برطرف شده است و صورتحساب‌های صحیح ارسالی در کارپوشه درج شده‌اند. لیکن سرویس استعلام وضعیت صورتحساب‌های ارسالی همچنان با مشکل مواجه است. جهت اطمینان از درج صورتحساب در کارپوشه می‌توانید مطابق فیلم آموزشی نسبت به بارگذاری فایل اکسل سامانه مودیان اقدام نمایید.

========================

1403/11/14 12:05

طبق بررسی‌های انجام شده، اختلال سرویس استعلام وضعیت صورتحساب ارسالی برطرف شده است و نتیجه ارسال‌های انجام شده مشخص گردیده است. در صورت برطرف نشدن موردی پیشنهاد می‌گردد مراتب را جهت پیگیری بیشتر به اطلاع پشتیبانی صورتحساب آسان برسانید.


https://app.easyinvoice.ir/Services/Training/Details/592c50d5-362c-4cb1-b2e8-8870c47fa03c
بازگشت به لیست