برطرف شدن اختلال استعلام وضعیت ارسال سامانه مودیان

درحال حاضر اختلال موجود در سرویس استعلام نتیجه ارسال به کارپوشه مالیاتی برطرف شده است و این امکان وجود دارد تا وضعیت صورتحساب استعلام گرفته شود. در صورت دریافت وضعیت IN_PROGRESS لازم است منتظر تکمیل روند پردازش صورتحساب توسط سازمان بمانید.

پ ن. در صورتیکه پس ار ارسال صورتحساب، با پیغام NOT_FOUND مواجه شدید، پس از گذشت یک ساعت مجدد وضعیت ارسال را بررسی فرمایید.

پ ن. اگر صورتحساب خود را چند مرتبه ارسال کرده‌اید و با خطای «شماره مالیاتی صورتحساب» مواجه شده‌اید، لازم است صورتحساب‌های نامعتبر را فیلتر نموده و روی گزینه استعلام کلی دسته‌ای کلیک کنید تا تمامی ارسال‌های انجام شده پردازش شوند.

بازگشت به لیست