اطلاعیه — برطرف شدن اختلال سامانه مودیان
برطرف شدن اختلال سامانه مودیان
به دلیل توسعه زیرساخت و نیز ترافیک بالای صورتحسابهای ارسال شده به سامانه مودیان، روند پردازش صورتحسابها طی سه روز اخیر با کندی قابل توجه مواجه شده بود. درحال حاضر روند پردازش در سرورهای سازمان سرعت بیشتری گرفته است و پاسخ استعلامها دریافت میشود. صورتحسابهایی که در وضعیت IN_PROGRESS قرار دارند، درحال پردازش در سرورهای سامانه مودیان میباشند و نیاز به اقدام بخصوصی برای آنها نیست. لیکن در خصوص صورتحسابهایی که در وضعیت NOT_FOUND قرار دارند، ابتدا لازم است سوابق ارسال بررسی شود و اگر سابقهای با وضعیت IN_PROGRESS (نیازمند استعلام) برای صورتحساب وجود نداشت، لازم است آن صورتحساب مجدد ارسال شود.
اگر صورتحساب به دلیل ارسال تکراری در وضعیت FAILED (نامعتبر) قرار گرفته باشد، لازم است بدون تغییر محتوای صورتحساب روی گزینه «استعلام کلی» کلیک شود تا تمامی ارسالهای انجام شده برای آن صورتحساب مجددا استعلام گرفته شود.
در خصوص صورتحسابهایی که چند مرتبه ارسال شدهاند پیشنهای میشود از گزینه «استعلام کلی» برای بررسی تمامی سوابق ارسال استفاده شود.
در خصوص مواردی که به صورت دستهای چندین مرتبه ارسال شدهاند پیشنهاد میشود ابتدا وضعیت چند صورتحساب به صورت موردی بررسی شود و سپس از ابزارهای دستهای مانند «استعلام کلی دستهای» بکار گرفته شود.
1403/07/20 22:40