اطلاعیه — خطا هنگام استعلام وضعیت صورتحساب


خطا هنگام استعلام وضعیت صورتحساب

در صورت بروز خطا هنگام استعلام وضعیت ارسال صورتحساب، لازم است ابتدا وضعیت شناسه یکتا استعلام گرفته شود (کلیک روی دکمه بررسی وضعیت).

در صورت عدم دریافت وضعیت «فعال»، دلایل زیر قابل تصور است:

- عدم تطابق شناسه یکتا با کد اقتصادی‌ (راهکار: اصلاح شناسه یکتا یا کد اقتصادی، هرکدام که غلط است)

- عدم تطابق کلیدهای بارگذاری شده در کارپوشه با صورتحساب آسان (راهکار: بارگذاری کلید صحیح در کارپوشه و یا صورتحساب آسان)

- اختلال موقتی در سامانه مودیان (راهکار: تلاش مجدد پس گذشت یک ساعت)

- غیرفعال شدن شناسه یکتا (راهکار: بارگذاری مجدد کلید عمومی در کارپوشه مالیاتی)

1402/12/13 11:00
بازگشت به لیست